fbpx

Radsted Gartneri


Nogen gange skal der bare mere til.

Man kan komme langt med organiske opslag på Facebook og INNSTGRAM, men nogen gange har man også lyst til at fange nye målgrupper eller tilbyde rabatter til bestemte målgrupper. Sådan tænkte Radsted Gartneri og derfor tog de fat i mig for at hjælpe dem i gang med en annonceringsstrategi.

 

Radsted Gartneri har i lang tid haft et stort fokus på de sociale medier og de har og er rigtig gode til at lave organiske opslag der fanger deres følgere. Men de havde ikke før kastet sig ud i Facebook eller INSTAGRAM annoncering. Jeg har hjulpet dem med at finde deres målgrupper og lavet en SoMestrategi for dem så de i fremtiden let kan genkende målgrupperne og hvordan de skal hendevende sig til dem.

Som start har jeg kørt deres annoncering for dem på deres kanaler. Men for at bliver mere selvkørerende har Radsted Gartneri fået en workshop dag, så de selv med tiden kan blive selvkørende med Facebook og INSTAGRAM annoncering.

Follow by Email
Facebook
LinkedIn